Často kladené otázky


Často kladené otázky (FAQ)

Ponúkame vám niekoľko odpovedí na často kladené otázky našich klientov, s ktorými sa stretávame pred návštevou nášho pracoviska.
Veríme, že vám naše odpovede pomôžu odstrániť obavy.
V prípade ďalších otázok nás prosím neváhajte kontaktovať.

 Radi vám odpovieme.

Potrebujem odporúčanie od môjho lekára ?

Na liečbu v našom zariadení nepotrebujete odporúčanie lekára. Stačí sa objednať.

Aké lekárske nálezy môžu byť nápomocné ?

Pomôcť môžu lekárske správy a výsledky vyšetrení ako sú napríklad RTG, CT, MR snímky alebo ich popis. Ak ste navštívili lekára z odboru neurológia, ortopédia, reumatológia prineste ich nález.

Čo si mám obliecť ?

Počas fyzioterapie sa máte cítíť pohodlne a príjemne. Preto si prineste oblečenie, ktoré vám umožní voľne sa pohybovať. Najvhodnejšie oblečenie je tričko a krátke nohavice.

Môže so mnou prísť príbuzný alebo priateľ ?

Prítomnosť blízkeho niekedy môže prekonať obavy. Z tohto dôvodu našim klientom radi umožňujeme prítomnosť tretej osoby. Preto počas vyšetrenia aj terapie môže byť prítomný vám blízky človek.

Budem sa musieť zobliecť ?

Záleží od oblasti vášho tela, ktorá si vyžaduje terapiu. Fyzioterapeut pri vyšetrení vizuálne zhodnotí stav a pozíciu celého tela. Minimálne však najbližších pletencov k postihnutému miestu. (napr.: dolná končatina – panva a driek, horná končatina – krčná a hrudná chrbtica ). To znamená, že vás požiadame aby ste si zobliekli odev. Samozrejme pri maximálnej slušnosti, profesionalite a diskrétnosti fyzioterapeuta.

Do akej miery býva liečba u fyzioterapeuta bolestivá ?

Väčšinou sú využívané jemné postupy, ktoré nespôsobujú diskomfort. Ak si váš stav vyžiada činnosti v bolestivých oblastiach tela, fyzioterapeut vás o tom bude vopred informovať a vykoná činnosť tak jemne, ako to je možné

Akým spôsobom sa terapia hradí ?

Ak chceme poskytovať najvyšší štandard starostlivosti každému klientovi, musí byť naše zdravotnícke zariadenie nezávislé na zdravotných poisťovniach. Z tohto dôvodu si každý klient terapiu hradí podľa platného cenníka
Máme viacero možností akými si klienti môžu náklady rozdeliť napríklad so zamestnávateľom.

Ako si upravím objednaný termín ?

Prosíme napísať krátku informáciu o ktorý termín sa jedná a akú zmenu potrebujete vykonať.
Napísanú informáciu nám pošlite na kontakty.
Objednané termíny v rezervačnom systéme môžu meniť iba fyzioterapeuti.