Často kladené otázky


Často kladené otázky (FAQ)

Ponúkame vám niekoľko odpovedí na často kladené otázky našich klientov, s ktorými sa stretávame pred návštevou nášho pracoviska.
Veríme, že vám naše odpovede pomôžu odstrániť obavy.
V prípade ďalších otázok nás prosím neváhajte kontaktovať.

                                                                                     Radi vám odpovieme.


Potrebujem odporúčanie od môjho lekára ?
Na liečbu v našom zariadení nepotrebujete odporúčanie lekára. Stačí sa objednať.

Aké lekárske nálezy môžu byť nápomocné ?
Pomôcť môžu lekárske správy a výsledky vyšetrení ako sú napríklad RTG, CT, MR snímky alebo ich popis. Ak ste navštívili lekára z odboru neurológia, ortopédia, reumatológia prineste ich nález.

Čo si mám obliecť ?
Dôležité je, aby ste sa cítili pohodlne. Preto si prineste oblečenie, ktoré nebude obmedzovať pohyb. Vhodné sú tričko a krátke nohavice.

Môže so mnou prísť príbuzný alebo priateľ ?
Áno, ak si to prajete. Počas vyšetrenie aj terapie môže byť prítomný vám blízky človek.

Budem sa musieť zobliecť ?
Záleží od oblasti vášho tela, ktorá si vyžaduje terapiu. Fyzioterapeut pri vyšetrení potrebuje vizuálne zhodnotiť stav a pozíciu minimálne najbližších pletencov k postihnutému miestu. (napr.: dolná končatina – panva a driek, horná končatina – krčná a hrudná chrbtica ). Preto je potrebné počítať s tým, že budete vyzvaní aby ste si zobliekli odev. Samozrejmosťou je maximálna slušnosť, profesionalita a diskrétnosť fyzioterapeuta.

Je liečba u fyzioterapeuta bolestivá ?
Väčšinou sú využívané jemné postupy, ktoré nespôsobujú diskomfort. Ak si váš stav vyžiada činnosti v bolestivých oblastiach tela, fyzioterapeut vás o tom bude vopred informovať a vykoná činnosť tak jemne, ako to je možné.

Akým spôsobom sa terapia hradí ?
Aby sme mohli poskytnúť vysoký štandard starostlivosti každému klientovi, je naše zdravotnícke zariadenie nezávislé na zdravotných poisťovniach. Klient si terapiu hradí podľa platného cenníka.

Ako si upravím objednaný termín
Klientovi stačí pri zmene termínu využiť kontakty . Prosíme napísať krátku informáciu o ktorý termín sa jedná a akú zmenu potrebujete vykonať. Objednané termíny v rezervačnom systéme môže editovať ( upravovať ) iba administrátor stránky.