Často kladené otázky


Často kladené otázky (FAQ)

Ponúkame vám niekoľko odpovedí na často kladené otázky našich klientov, s ktorými sa stretávame pred návštevou nášho pracoviska.
Veríme, že vám naše odpovede pomôžu odstrániť obavy.
V prípade ďalších otázok nás prosím neváhajte kontaktovať.

 Radi vám odpovieme.

Potrebujem odporúčanie od môjho lekára ?

Na liečbu v našom zariadení nepotrebujete odporúčanie lekára. Stačí sa objednať.

Aké lekárske nálezy môžu byť nápomocné ?

Pomôcť môžu lekárske správy a výsledky vyšetrení ako sú napríklad RTG, CT, MRi snímky alebo ich popis. Ak ste navštívili lekára z odboru neurológia, ortopédia, reumatológia prineste ich nález.

Čo si mám obliecť?

Počas fyzioterapie sa máte cítíť pohodlne a príjemne. Preto si prineste oblečenie, ktoré vám umožní voľne sa pohybovať. Najvhodnejšie oblečenie je tričko a krátke nohavice.

Môže so mnou prísť príbuzný alebo priateľ ?

Prítomnosť blízkeho niekedy môže prekonať obavy. Z tohto dôvodu našim klientom radi umožňujeme prítomnosť tretej osoby. Preto počas vyšetrenia aj terapie môže byť prítomný vám blízky človek. Dokonca môžte využiť prítomnosť vám blízkeho človeka na lepšie zapamätanie cvičenia.

Budem sa musieť zobliecť ?

Záleží od oblasti vášho tela, ktorá si vyžaduje terapiu. Fyzioterapeut pri vyšetrení vizuálne zhodnotí stav a pozíciu celého tela. Minimálne však najbližších pletencov k postihnutému miestu. (napr.: dolná končatina – panva a driek, horná končatina – krčná a hrudná chrbtica ). To znamená, že vás požiadame aby ste si zobliekli odev. Samozrejme pri maximálnej slušnosti, profesionalite a diskrétnosti fyzioterapeuta.

Do akej miery býva liečba u fyzioterapeuta bolestivá ?

Väčšinou sú využívané jemné postupy, ktoré nespôsobujú diskomfort. Ak si váš stav vyžiada činnosti v bolestivých oblastiach tela, fyzioterapeut vás o tom bude vopred informovať a vykoná činnosť tak jemne, ako to je možné

Akým spôsobom sa terapia hradí ?

Našim cieľom je poskytovať najvyšší štandard starostlivosti každému klientovi. Slovenské zdravotné poisťovne ako jedny z mála v EU „nepoznajú“ výkony fyzioterapeuta. To sú dôvody prečo je naše zdravotnícke zariadenie nezávislé na zdravotných poisťovniach. Každý klient si terapiu hradí podľa platného cenníka
Môžeme vám pomôcť ako si náklady rozdeliť napríklad so zamestnávateľom.

Ako si upravím objednaný termín ?

Prosíme napíšte nám krátku informáciu o ktorý termín sa jedná a akú zmenu potrebujete vykonať.
Napísanú informáciu nám pošlite na kontakty.
Objednané termíny v rezervačnom systéme môžu meniť iba fyzioterapeuti.

Aký spôsob platby akceptujete ?

Za naše služby môžete platiť: prevodom na účet, scan-and-pay a v hotovosti. Platobné karty neakceptujeme.